Πέμπτη 23 Απριλίου 2015

Tα βάσανα του Άυπνου...

Τετάρτη εχθές... Λογικό βέβαια αφού σήμερα είναι Πέμπτη... Τέλειωσα αργά τη δουλειά, επέστρεψα σπίτι, έφαγα, έκανα ένα μπάνιο και μετά τι; Μετά είπα να διαβάσω. Τουρκικά. Εβέτ αρκαντασίμ (Ναι φίλε μου) καθότι το Σάββατο έχουμε τεστ... άλλη πληγή αυτό...
Διάβασα και μετά έπεσα για ύπνο. Κοιμήθηκα γύρω στη μία και στις τρεις ξύπνησα. Δεν ξέρω γιατί. Απλά ξύπνησα. Λες και περίμενα τον Μάρκο να μου κάνει καντάδα «Χαράματα η ώρα τρεις θα ρθω να σε ξυπνήσω»...Η αλήθεια βέβαια είναι ότι έχω αυπνίες ή άστατο ύπνο. Ξυπνάω, λοιπόν, και δεν έχω τι να κάνω. Σηκώνομαι από το κρεβατάκι μου και πηγαίνω στο ψυγείο. Συνήθης διαδρομή... λογικά όλοι την κάνουν. Το ανοίγω και παίρνω μια Coca Cola light -γιατί είμαι και σε διατροφή τρομάρα μου- και καταλήγω στον καναπέ. Ανάβω τσιγάρο και ανοίγω την τηλεόραση. Και εκεί γνωρίζω την αποκάλυψη...
Alpha: Ένα ζευγάρι στο αυτοκίνητο του. Εκείνη προφανώς είναι «αλλού» κι ο δόλιος σύζυγος προσπαθεί να σώσει την κατάσταση. Το αφήνω να δω την εξέλιξη. Μετά από λίγο και ενώ υποτίθεται ότι βραδιάζει η κυρία σηκώνεται από το κρεβάτι, φοράει το πιο σέξι μαύρο φόρεμα που διαθέτει, βάζει κι ένα ποτήρι κόκκινο κρασί και βγαίνει στο μπαλκόνι. Και εκεί την περιμένει ο γείτονας... Περιττό να αναφέρω τη συνέχεια... Μήπως πρέπει να ακολουθήσω το παράδειγμά της...; αλλά από τη μια μένει η Μαίρη από την άλλη το αχαρακτήριστο πλάσμα πρώην εθισμένο στα βαριά νυν στα μαλακά... Αστο... δε λέει...
Ant1: Αλλάζω κανάλι και φτάνω στο επόμενο... ΑΝΤ1... Και παθαίνω δεύτερο ντουβρουντζά... Εκείνη την ώρα, 3-3:30, έπαιζε το «Καφέ της Χαράς». Ναι ναι αυτό το πράγμα με τον Χάρη Ρώμα. Έπαθα σοκ. Όχι από το σήριαλ. Αλλά από το γεγονός ότι είχαν υπότιτλους στα Ελληνικά... Εκεί χάθηκα. Ακόμα χαμένη είμαι δηλαδή...Αν μπορεί κάποιος να μου το εξηγήσει... και μη μου πείτε για τους ανθρώπους που δεν μπορούν να μιλήσουν ή να ακούσουν, διότι άλλη όρεξη δεν είχαν από το να το βλέπουν υποτιτλισμένο στις 3.30. Έλεος...

Mega: Επόμενος σταθμός το «Μεγάλο Κανάλι». Ευτυχώς τέτοια ώρα είναι ακίνδυνο. Ούτε Ανατροπές, ούτε ΟΝ, ούτε ΟΦ... Είχε ένα απροσδιόριστο σίριαλ που ούτε ξέρω πως λέγεται με ηθοποιούς ξεχασμένους στο χρονοντούλαπο του τηλεοπτικού χωρόχρονου. Ο μόνος γνωστός ήταν ο Καληώρας... Εκεί δεν αφιέρωσα ούτε πεντάλεπτο. Με το που το είδα έφυγα... πόσα ν' αντέξω...
Star: Και πάω στο αδελφικό κανάλι του μεγάλου... Και βλέπω δύο τύπισσες με εσώρουχα να χαριεντίζονται και ακούω μια γυναικεία, μπάσα φωνή να καλεί τους τηλεθεατές να «μπουν στην παρέα τους»... Γιατί μάνα μου να μπω στην παρέα σας; Φαντάρος είμαι η γυναίκα; Τς τς τς...
ΣΚΑΪ: Εδώ για να πω την αλήθεια είχε αστυνομική σειρά... Λίγο είδα αλλά ποιος ασχολείται στο μαύρο ξημέρωμα με απαγωγές και όπλα... και συνέχισα το ζάπινγκ...
ΑΡΤ: Και εγένετο Αποκάλυψις... Ναι ναι... Ο Θοδωρής Ρακιντζής -φίλος του Ρακιντζή που είχε τον Πουφ και που έλεγε S.A.G.A.P.O ωσάν το καθυστερημένο... σίγουρα τον θυμάσαι- είχε εκπομπή. Πέφτω πάνω σε ένα πλάνο που έδειχνε κάτι πορτοκαλί με τύπου λέπια, μακρύ... μην πάει το μυαλό σου στο πονηρό... Όπως προχωρούσε λοιπόν το πλάνο καταλήξαμε σε μια ουρά... «Όχι δεν μπορεί» ήταν η πρώτη μου σκέψη... Έλα όμως που μπορούσε... μετά την ουρά το πλάνο άρχισε να ανεβαίνει προς το κεφάλι... Το πλάσμα ήταν μπρούμυτα με ένα κατακόκκινο μαλλί και ένα χέρι τεντωμένο με τα δάχτυλα σε διάνοιξη... Και μετά ο Ρακιντζής αναρωτιέται «Είναι αλήθεια αυτό κυρίες και κύριοι; Εγώ πιστεύω ότι είναι. Ότι οι γοργόνες ζουν στα νερά της Μεσογείου. Ας ακούσουμε όμως τις δικές σας απόψεις. Ας βγάλουμε μια γραμμή στον αέρα...» Εκεί απλά «έφυγα»...
 Μετά από όλα αυτά αποφάσισα να βάλω μια ταινία. Αφού η ώρα πλησίαζε χαράματα και σε λίγο όλοι οι νορμάλ άνθρωποι παίρνετε πρωινό είπα να πάρω κι εγώ το δικό μου στα Τίφανι. Η απορία όμως παρέμεινε... Αν δηλαδή κάποιος δεν έχει DVD και είναι υποχρεωμένος να δει τηλεόραση πρέπει να δει όλα αυτά; Πρέπει να περάσει αυτόν τον Γολγοθά; Αλλά για όλα φταίει ο αλήτης ο Μορφέας... Δεν θα τον πετύχω κάποια στιγμή...;! Θα δεις τι έχει να πάθει!!! Κι αυτό δεν είναι απειλή αλλά υπόσχεση! Χα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου