Δευτέρα 10 Νοεμβρίου 2014

Η απειλή, η φίλη και το κοριτσάκι

Είμαι εκνευρισμένη... Τελικά το γυναικείο φύλο με ξεπερνάει... Από μικρή, όσοι με γνώριζαν, έλεγαν ότι έχω πολύ ισχυρή φαντασία. Έλα όμως που οι εκπρόσωποι του γυναικείου φύλου την ξεπερνούν την φαντασία μου. Την υπερβαίνουν. Αλλά ας πάρω το πράγμα απ' την αρχή μπας και καταλάβεις κι εσύ φίλη/φίλε που το διαβάζεις...
Τον τελευταίο καιρό έχει μπει πάλι στη ζωή μου κάποιος που για μένα σημαίνει πολλά. Ο άνθρωπος αυτός με γνωρίζει από τον καιρό που πήγαινα στην πρώτη τάξη του Γυμνασίου. Όχι δεν είναι ο καθηγητής Φλωράς και ούτε βλέπω πεταλούδες κόκκινες και κίτρινες όταν τον βλέπω. Ο άνθρωπος αυτός λοιπόν είναι για μένα σαν ένας μεγάλος αδελφός. Είναι ο άνθρωπος που με κρατούσε από το μπράτσο στην κηδεία της μάνας μου για να μην πέσω. Είναι εκείνος που δεν μου το είπε ποτέ. Κι όταν ρώτησα ποιος με κρατούσε από το άλλο χέρι (ένας ήταν ο πατέρας μου) εκείνος απλά έβαλε τα γυαλιά του. Είναι ο καλύτερός μου φίλος. Ο κολλητός μου και ναι έχω μεγάλη χαρά που πλέον υπάρχει στη ζωή μου και την κάνει πλουσιότερη. Αυτό άλλωστε κάνουν οι πραγματικοί φίλοι.
Τα κοριτσάκια -γιατί γυναίκες δεν είναι- αρνούνται να καταλάβουν ότι μεταξύ ενός άνδρα και μιας γυναίκας μπορεί να υπάρξει πραγματική φιλία. Και κει πάνω βγάζουν τα κόμπλεξ τους. Αρχίσουν τις ψιλοζηλίτσες, τα ψιλοπειράγματα και αν δουν ότι το θέμα δεν κάμπτεται αρχίζουν να ρίχνουν χολή. Ναι, ναι χολή. Έτσι και το «κοριτσάκι» του φίλου μου. Αδυνατώντας να καταλάβει ότι εμείς βγήκαμε για ποτό γιατί απλά θέλαμε και μπορούσαμε, γιατί βρε παιδί μου θέλαμε απλά να καπνίσουμε και να απολαμβάνουμε τη σιωπή των προβλημάτων μας.
Το μαθε λοιπόν το κοριτσάκι κι άρχισε να με ειρωνεύεται. Να προσπαθεί να με μειώνει. «ταιριάζετε... πήγαινε με τη φίλη σου» και άλλες τέτοιες ομορφιές. Τώρα βέβαια θα μου πεις γιατί ασχολείσαι... Δεν ασχολούμαι. Για μένα αυτό το παιδάκι δεν υπάρχει καν. Άσε που πρέπει να είναι και τοσοδούλα. Εγώ τουλάχιστον έχω και έναν όγκο που πολύ καλά κάνω και τον έχω... Όγκο σώματος, όγκο μυαλού... άγνωστοι οι όγκοι για τα κοριτσάκια αυτού του είδους.
Γιατί όταν μια κοπελίτσα ή μια κοπελιά, βρε αδερφέ, ζηλεύει τη φιγούρα της φίλης τότε υπάρχει πρόβλημα. Υπάρχει θέμα σοβαρό. Όχι μόνο για το κοράσι, για την κορασίδα αλλά και για το φύλο το ίδιο. Όταν ένας άντρας λέει «φίλη» το πιθανότερο να εννοεί ακριβώς αυτό που λέει η λέξη. Ε, εντάξει ανάλογα και σε ποιον το λέει βέβαια. Λογικά -πάντα- όταν το λέει σε πρόσωπο που τον ενδιαφέρει δεν εννοεί τίποτα λιγότερο ή περισσότερο από αυτό που λέει.
Αλλά το γυναικείο φύλο έχει θέματα. Αρχίζει να παίζει ένα παιχνίδι με υστερίες, ζηλίτσες, μηνυματάκια, ρητά και άλλα τέτοια «χαριτωμένα» που ανάθεμα κι αν ξέρω που βγαίνει. Γιατί για κάτι τέτοια κοριτσάκια έχει βγει σε μας τις υπόλοιπες το όνομα. Γιατί για χάρη των κοριτσιών αυτών, εμείς οι υπόλοιπες τοποθετούμαστε σε άλλο βάθρο.Όταν ένα κοριτσάκι αρχίζει λοιπόν να βλέπει τη φίλη του ας πούμε «καλού της» τότε η βάρκα μπατάρει. Τι μπατάρει δηλαδή... «Τιτανικός» γίνεται... Δεν γίνεται κοριτσάκι μου να ξεκινάς το παιχνίδι της ζήλιας με την κολλητή του ανθρώπου που σε ενδιαφέρει. Αυτό είναι τραγέλαφος. Και ειδικά όταν ο έρμος σου προτείνει να γνωριστείτε κιόλας.

Γιατί το γράφω ε; Γιατί κουκλίτσα μου -δεν σε ξέρω κιόλας και νομίζω ότι ούτε και θέλω- πριν αρχίσεις να λασπολογείς κάποια μάθε. Πριν αρχίσεις να βλέπεις φαντάσματα στους πύργους, βεβαιώσου ότι είναι στέρεοι. Και επειδή δεν ξέρω αν καταλαβαίνεις αυτά που σου λέω θα στα πω και πιο απλά. Όχι, όχι δεν θα βρίσω... Είμαι κυρία εγώ... Φαντάζομαι τη λέξη την ξέρεις...
Κυρία = η γυναίκα που δεν ασχολείται με μικροπρέπειες αλλά και που δεν ανέχεται προσβολές τη στιγμή που δεν τις έχει προκαλέσει. Αυτό είμαι εγώ.
Τι είσαι εσύ όμως... Να σου πω εγώ λοιπόν τι είσαι κι ας μην σε ξέρω προσωπικά. Ξέρω το είδος σου. Είσαι από εκείνες που θέλουν τη γυναίκα κυρίαρχο και τον άντρα σκυλάκι γαβ γαβ... Που θέλουν εαυτές (=τις ίδιες) θεές και τον άντρα Σπάρτακο (= δούλος). Από κείνες που ο άντρας υποχρεούται να σε έχει για ζητούμενο και όχι ως δεδομένο.
Ευτυχώς κουκλίτσα μου δεν έχεις να φοβάσαι τίποτα από μένα. Ούτε απειλή να αισθάνεσαι. Γιατί εγώ είμαι ακριβώς το αντίθετο. Εγώ δεν παίζω. Ανοίγω τα χαρτιά μου. Δεν έχω τακτικές. Είμαι της ευθείας και ουχί της πλαγίας. Δεν χαλάω ενέργεια και ουσία σε τέτοια παίγνια. Καλύτερα να χάσω παρά να κερδίσω με τερτίπια. Γιατί εγώ κούκλα μου έχω όπλο μου την ειλικρίνεια. Την ψευτιά την προσπερνώ. Την πετάω.
Μα εσύ δεν ξέρεις τι είναι η ψευτιά. Αποκαλείς τον κολλητό μου ψεύτη. Στενοχωρήθηκε. Τον έβρισα. Του είπα να το δει ως τίτλο τιμής. Ό,τι μας απονέμεις εσύ είναι τίτλος τιμής. Δεν υπερασπίζομαι τον κολλητό μου. Την ακεραιότητα του υπερασπίζομαι. Αλήθεια ξέρεις τι είναι ακεραιότητα; Ξέρεις τι είναι άντρας; Αρσενικό; Μπα ε...; Ε καλά... Μικρή είσαι... Ίσως η ζωή σου φέρει κάποιον αλλά ξέρεις κάτι; Δεν θα μπορέσεις να τον έχεις κούκλα μου. Δεν σου αξίζει.
Όσο γι αυτά που είπες για μένα σε ευχαριστώ. Αλήθεια σε ευχαριστώ. Παραξενεύεσαι; Δεν θα πρεπε. Βρε κουτούτσικο μ' αυτά που είπες με διαχώρισες από την κατηγορία σου. Να σαι καλά. Και γι αυτό. Δεν αξίζεις για τον κολλητό μου κούκλα μου. Τον κολλητό μου θα του επιτρέψω να πουληθεί αλλά όχι στις εκπτώσεις. Όχι στις βιτρίνες της Αγίας Βαρβάρας με τα μαϊμού αθλητικά. Όύτε και στις υποτιθέμενα πανάκριβες βιτρίνες των Νοτίων Προαστίων. Όχι κούκλα μου. Τον κολλητό μου θα τον εκθέσω σε βιτρίνα ακριβή. Του Κέντρου.
Πάντως αν θες μπορώ να σκεφτώ την πιθανότητα να σου κάνω την τιμή να με γνωρίσεις. Για περισσότερα μπορείς να μιλήσεις με τον κολλητό μου. Μέχρι εκεί στο επιτρέπω. Α, και κάτι για το τέλος. Μην τολμήσεις να ξαναλασπολογήσεις. Μπορεί να μην είμαι του επιπέδου σου αλλά μην με επιβεβαιώνεις όταν λέω ότι το βαρέλι δεν έχει πάτο... 

6 σχόλια:

  1. Ολοι βάζουν εύκολα τις ταμπέλες,φοβούμενοι μήπως κάποιος ''βγάλει''πρός τα έξω κάποιο στοιχείο της καλά κρυμμένης<> που υποτίθεται έχουν...Προχώρα κούκλα μου..Οποιαδήποτε γκόμενα,σύζυγος ή απλή ξεπέτα,μπεί στη διαδικασία να σε χαρακτηρίσει,μάλλον δεν την ενδιέφερε ποτέ ο κολλητός σου,παρά τον είχε σαν αντικείμενο ηδονής-ασφάλειας οικονομικής λόγω εποχής ή απλως για να τις ικανοποιεί τα οποιαδήποτε συναισθηματικά κενά της...!!!!Αλλωστε,πάντα οι ισχυρές προσωπικότητες,έχουν συνήθως ελάχιστους που τους ξέρουν πραγματικά,χωρίς τον φόβο της τσαλάκωσής τους...Θα κλείσω με το ρητό της Μέριλιν Μονρόε,αν δε με απατά η μνήμη μου...Σημασία δεν έχει τι λένε για εμάς..Αρκεί να λένε σωστά το ονοματεπώνυμο μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η σωστη φιλη συμβουλευει..προστατευει κ ηρεμει..δεν ριχνει λαδι στη φωτια..
    Δεν μπλεκεται αναμεσα σε 2 ανθρωπους που απλα υπαρχουν νευρα..η' οτι αλλο που απλα.. δ ε ν σ ε α φ ο ρ α..
    Να τον προσεχεις γιατι αξιζει πολλα παραπανω απ'οσα λες..
    Οσο για μενα, δεν θα πω τιποτα..σιγουρα δεν με ξερεις.
    Συγχαρητηρια λοιπον,εβαλες το λιθαρακι σου κι εσυ..για να κανεις μια σχεση μπαχαλο..
    Και καπου εδω..σε χειροκροτω..μπραβο..μπραβο..μπραβο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eπισης..δες τι γραφεις και αξιολογησε μονη σου το επιπεδο σου..
      Καλο ε??
      Συγχαρητηρια και παλι!

      Διαγραφή
    2. Προς dt... Δεν σε ξέρω αλλά ούτε και εσύ αλλά αυτό δεν σε εμπόδισε από το να με χαρακτηρίσεις όπως με χαρακτήρισες... Δεν διεκδικώ επίπεδα και τίτλους... δεν με αφορούν... όσο για τον κολλητό μου ή μάλλον αδερφό μου θα μου επιτρέψεις να γνωρίζω καλύτερα αυτά που αξίζει... εγώ θέλω να είναι ευτυχισμένος, χωρίς αμφιβολίες, να τον αγαπούν γιατί είναι αυτό που είναι... δεν μπορώ να δεχτώ να τον βλέπω προβληματισμένο και να αναλώνεται σε σκέψεις... συγνώμη, αλλά εγώ έτσι ξέρω να είμαι φίλη...ξέρεις τι μ αρέσει στο φίλο μου; Ότι μιλάμε ανοιχτότατα και μπορούμε να παίρνουμε δικές μας αποφάσεις... αναλύουμε αλλά κανείς απ τους δυο δεν λέει στον άλλον τι να κάνει... Σ' ευχαριστώ που με προσέθεσες στους κύκλους σου... εύχομαι να σου αρέσουν τα κείμενά μου! Καλή σου χρονιά!!!

      Διαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν μπλεκεσαι..απλα δεν μπλεκεσαι..οι χαρακτηρισμοι που λες ηταν μονο ενας..θες ζηλεια..δεν ξερω..αλλα τρελη δεν ειμαι..σιγουρα..και ουτε με νοιαζει τι σου εχει μεταφερθει..αυτο ομως το μεγαλειο του κειμενου σου...ξεπερνα το οριο..
    Σιγουρα τα υπολοιπα κειμενα σου ειναι πολυ καλυτερα απο αυτο..
    Να τον προσεχεις..φιλο,αδερφο..οτι νιωθεις τελοσπαντων..να τον προσεχεις..
    Τωρα ολα τα υπολοιπα που γραφεις μου ειναι αδιαφορα..
    Καλη χρονια

    ΑπάντησηΔιαγραφή